Human Safari wint merkontwikkeling pitch
voor Landgoederenzone Zuid-Holland!

hollands-buiten-duivenvoorde

Human Safari zal zich buigen over merkpositionering, branding, merkbeleid & marketingstrategie.

Een groen en cultureel gebied in de drukke randstad

De landgoederenzone is een prachtig, groen gebied van grote cultuurhistorische waarde in de drukke Randstad. Men gelooft dat het bezoeken en beleven van één van deze parels bijdraagt aan het welzijn van inwoners en bezoekers. Om meer mensen van de landgoederenzone te laten genieten, economische draagkracht te stimuleren én om meer draagvlak te creëren voor behoud, wil men de bekendheid van het gebied vergroten.

Samen bouwen aan een sterk imago

In gezamenlijkheid met een groot aantal stakeholders – Provincie Zuid-Holland, musea, beheerders, private eigenaren, ondernemers en anderen verenigd in de erfgoedtafel Landgoederenzone– moet het gebied als één geheel gepositioneerd worden en gaan we bouwen aan een sterk imago. Aan Human Safari is gevraagd om één centraal merk te ontwikkelen met een eenduidige kernboodschap.

Human Safari zal vanuit positionering, identiteit en doelgroep behoeften het platform gaan ontwikkelen.

Landgoederenzone Zuid-Holland

Kastelen, prachtige buitenplaatsen en eeuwenoude landgoederen met koetshuizen, oranjerieën en fraaie parken: de Landgoederenzone biedt heel veel moois voor iedereen. De Provincie Zuid-Holland geeft veel aandacht aan zeven Erfgoedlijnen. Een Erfgoedlijn is een geografische structuur (bijvoorbeeld kust, trekvaart, landgoederenzone) die meerdere monumentale stippen met een gemeenschappelijk historisch verhaal verbindt tot één streep of lijn op de kaart. Daarmee zijn Erfgoedlijnen samenstellingen van erfgoed, landschap en water, die kwaliteit verschaffen aan de ruimte en beschikken over groot recreatief en toeristisch potentieel. Zoals de Landgoederenzone!

Human Safari zal vanuit positionering en identiteit een merkconcept, merkverhaal en brand manual ontwikkelen. Vanuit hier bouwen we een passend merkprogramma op en vervaardigen we de middelen om het verhaal van Landgoederenzone Zuid-Holland te vertellen en de doelgroep te bereiken, enthousiasmeren, laten beleven en behouden.