Positionering, branding & strategie
Stichting JP van den Bent

jp

Mensen vormen het verhaal van JP van den Bent. Cliënten, verwanten, verwijzers en medewerkers. Ze hebben allemaal een eigen verhaal. Soms is er vreugde, soms verdriet. Iedereen heeft een verhaal dat ertoe doet.

Stichting JP van den Bent

Met ruim 2500 medewerkers en 170 locaties ondersteunt JP van den Bent mensen bij het leven. Wat voor de één heel gewoon is, is dat voor de ander niet. En andersom net zo. JP van den Bent helpt mensen hun leven te leven zoals zij dat willen. Het bieden van de ondersteuning die nodig is om idealen, dromen en wensen – waar haalbaar – te vervullen.

Mensen vormen het verhaal van JP van den Bent

Bij JP van den Bent vinden ze naamsbekendheid niet belangrijk. Dat hun verhaal en mentaliteit beter zichtbaar wordt voor de wereld, dat vinden ze wel belangrijk. Aan Human Safari is gevraagd om de essentie van het merk te definiëren, de merkpersoonlijkheid en een passend merkconcept en verhaal te ontwikkelen.