IEDER MENS
IS ANDERS

Het is van essentieel belang om het gedrag van je doelgroep te begrijpen, zodat je de juiste beslissingen kan nemen.

INSIGHTS

Aannames maken; we doen het allemaal. En ik zeg niet dat ik er nooit naast zit, integendeel. Het is heel menselijk om aannames te maken die later niet juist blijken te zijn. Dit helpt ons om verder te komen en risico’s te durven nemen.

Maar onze eigen aannames zijn dus verrassend vaak onjuist. In sommige gevallen is het daarom niet handig om belangrijke beslissingen hierop te baseren. Bijvoorbeeld als je voor je organisatie een nieuwe website, digitaal platform of mobiele app wilt gaan ontwikkelen. Tegenwoordig kun je dit niet meer doen zonder je goed te verdiepen in je doelgroep en gebruiker.

We leven namelijk in een wereld waarin jouw doelgroep binnen 10 seconden beslist of ze jouw merk wel of niet leuk vinden, in minder dan een seconde beslissen of ze wel of niet op je website blijven en skippen jouw video als je niet binnen 5 seconden tot de kern komt. Dus wil jij ook weten wat jouw doelgroep drijft, motiveert, inspireert én verder helpt?

DIENSTEN
INSIGHTS

Ik kan zowel kwalitatieve als kwantitatieve onderzoeken uitvoeren, waarmee we gevalideerde beslissingen kunnen nemen. Door een data-analyse te doen, interviews te houden of een gebruikersonderzoek krijg je meer inzicht in de behoeften van jouw doelgroep, gebruiker of interne organisatie.

Wil je ook weten wie jouw klanten zijn? Wat hun behoeften zijn? Hoe zij zich gedragen? Van welke apparaten zij gebruik maken? Ik ben in staat om datgene te onderzoeken wat nodig is om de juiste antwoorden te vinden.

/ User testing
/ Workshops
/ Interviews
/ Usability research
/ Trainingen

NEEM CONTACT OP

VAN A TOT Z, IK HELP JE GRAAG!

Simpel en krachtig – zowel in resultaat als in aanpak.
Ik geloof in een snel proces en samenwerken als partners. 

LET’S TALK TURKEY