j

Lorem ipsum dolor amet, consect adipiscing elit, diam nonummy.

Follow Us
JP van den Bent

Mensen vertellen het verhaal

Met ruim 2500 medewerkers en 180 locaties ondersteunt JP van den Bent haar ruim 3600 cliënten bij de invulling van hun dagelijkse leven. Het is één van de grootste zorginstellingen van Nederland, maar weinig mensen kennen hen. En dat willen ze graag zo houden.

Bij JP van den Bent vinden ze naamsbekendheid niet belangrijk. Dat hun verhaal en mentaliteit beter zichtbaar wordt voor de wereld, daar hechten ze wel waarde aan. Aan Human Safari is gevraagd om de essentie en identiteit van het merk te bepalen en een passend merkconcept te ontwikkelen.

 

“Wat we vandaag nog niet in huis hebben, kan morgen heel gewoon zijn”. Vanuit deze gedachte hebben we een merkconcept ontwikkeld waarin de thema’s ‘diversiteit’ en ‘normalisatie van de maatschappij’ centraal staan. We hebben vorm en inhoud gegeven aan de idealen en waarden van JP van den Bent.

 

Mensen vormen het verhaal van JP van den Bent. Cliënten, verwanten, verwijzers en medewerkers. Iedereen heeft zijn of haar verhaal. Soms is er geluk, soms verdriet, maar iedereen heeft een verhaal dat ertoe doet.

 

We hebben deze verhalen in beeld gebracht in video en fotografie. Deze verhalen dragen we uit in een langdurende online campagne. Van de nieuwe website tot jaarverslagen, van abri’s tot televisie documentaire.