Ik ben Mike van der Burg.
Ik werk als strateeg, ontwerper en bouwer. Mijn doel is om merken te
bouwen die gezien en gewaardeerd worden.
Ik werk als strateeg, ontwerper en bouwer. Mijn doel is om merken te
bouwen die gezien en gewaardeerd worden.
Vanuit mijn studio werk ik als strateeg, ontwerper en bouwer. In mijn werk streef ik altijd naar ‘eenvoud’; simpel doch krachtig. Merken die opvallen in het bomvolle marktlandschap en gewaardeerd worden door mensen. Daarom daag ik mezelf elke dag weer uit om werk te creëren dat intuïtiever, slimmer en aantrekkelijker is dan het werk van gisteren. Werk dat waarde creëert, mensen inspireert én verder helpt.
Als we één ding geleerd hebben de afgelopen tijd is dat de wereld razendsnel veranderd. We bewegen steeds meer van een wereld waarin transacties en conversie centraal staan, naar een wereld waarin relaties en ervaringen centraal staan. Een wereld waarin niet elk contact tussen merk en mens hoeft te leiden tot een transactie of conversie. Ik geloof erin dat de juiste strategie en mentaliteit essentieel zijn voor elk merk of organisatie.
Vanuit mijn studio werk ik als strateeg, ontwerper en bouwer. In mijn werk streef ik altijd naar ‘simpel en krachtig’, zowel in strategie en branding als creatie. Merken die opvallen in het bomvolle marktlandschap en gewaardeerd worden door mensen. Daarom daag ik mezelf elke dag weer uit om werk te creëren dat intuïtiever, slimmer en aantrekkelijker is dan het werk van gisteren. Werk dat waarde creëert, mensen inspireert én verder helpt.
Mensen hebben de neiging om te vertrouwen op aannames, maar deze aannames zijn verrassend vaak onjuist. Het is dus riskant om hier beslissingen op te baseren. Daarom help ik organisaties om de juiste inzichten te krijgen. Door interviews, user testing en interpretatie kunnen we de aannames achterwege laten.
De mogelijkheden van design en technologie zijn grenzeloos, dus de vraag is: wat moet je doen om jouw organisatie te laten bloeien, mensen te inspireren én verder te helpen? Hier komt een ‘strategie’ bij kijken. Voordat we iets ontwerpen of bouwen, help ik bij het definiëren van de juiste positionering en strategie.
Vanuit de strategische fundering en het concept, gaat het creatieve proces verder. Mijn werk gaat om conversie, maar is altijd in balans met de identiteit van het merk. We helpen merken van A tot Z: van merkidentiteit tot communicatie, van copy tot fotografie én van website tot print media. Alles, tot in de puntjes.
Ik maak merken graag betekenisvol door simpel, maar krachtig werk te ontwikkelen. Voor bedrijven in alle sectoren.