INSIGHTS
Simpel en krachtig – zowel in resultaat als in aanpak. Ik geloof in een snel proces en samenwerken als partners.

GEZIEN EN GEWAARDEERD WORDEN
DNA van de organisatie, behoeften van de doelgroep, jullie producten en diensten en de ontwikkelingen in de markt. Allemaal zaken die een belangrijk onderdeel zijn van jouw merk. Vanuit deze context heb ik een methode en aanpak ontwikkeld om jouw merk gezien én gewaardeerd te laten worden.
INSIGHTS
Aannames maken is risicovol. Het is daarom van essentieel belang om het gedrag van je doelgroep te begrijpen, zodat je de juiste beslissingen kan nemen.
STRATEGIE
De mogelijkheden van design en technologie zijn grenzeloos, dus wat moet jij doen om jouw organisatie te laten groeien, mensen te inspireren én te helpen?
SUPPORT
De wereld om ons heen verandert razendsnel. Kun jij wel wat hulp gebruiken om mee te veranderen? Ik ben je partner en regisseur die jou daarbij helpt.

MERKEN ZIJN
OOK MAAR MENSEN
Een sterk merk komt natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen. Het heeft een sterke verbinding met mensen.
We bewegen steeds meer van een wereld waarin transacties en conversie centraal staan, naar een wereld waarin relaties en ervaringen centraal staan. Een wereld waarin niet elk contact tussen merk en mens hoeft te leiden tot een transactie of conversie. Ik geloof erin dat de juiste strategie en mentaliteit essentieel zijn voor elk merk of organisatie.
MERKEN GROEIEN, NET ALS MENSEN
Succesvolle merken worden niet in één keer gebouwd. Het kost veel tijd en energie. Daarom heb ik een veelzijdig aanbod opgebouwd om merken in alle fases van hun bestaan goed te kunnen ondersteunen.
INSIGHTS
Mensen hebben de neiging om te vertrouwen op hun eigen aannames, maar deze aannames zijn verrassend vaak onjuist. Het is dus riskant om hier beslissingen op te baseren. Daarom help ik om de juiste inzichten te krijgen. Door interviews te doen, user testing en interpretatie kunnen we de aannames achterwege laten.
STRATEGIE
De mogelijkheden van design en technologie zijn grenzeloos, dus de belangrijkste vraag is: wat moet je doen om jouw organisatie te laten bloeien, mensen te inspireren én verder te helpen? Hier komt een ‘strategie’ bij kijken. Voordat er iets wordt ontworpen of gebouwd, help ik bij het definiëren van de juiste positionering en strategie.
CONCEPT
Een goed concept komt natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen. Het heeft een sterke verbinding met de behoeften van de doelgroep, DNA van de organisatie, jullie producten en diensten en de ontwikkelingen in de markt. Vanuit deze context creëer ik focus, een meeslepend verhaal, krachtig concept en design.
DESIGN
Vanuit de strategische fundering en het concept, gaat het creatieve proces verder. Mijn werk gaat om conversie, maar is altijd in balans met de identiteit van het merk. Ik onderzoek verschillende richtingen voor het concept, om deze vervolgens te vertalen naar een extensief design. Van merkidentiteit tot digital design.
CONTENT
Van copywriting tot video productie en van fotografie tot animatie; ik zorg voor relevante content. Content waar organisaties mee opvallen en mensen van houden. Online én offline. Ook help ik organisaties met de juiste schrijf-en beeldstijl en het toepassen daarvan op de website, socials en advertising.
TECHNOLOGIE
De digitale wereld verandert snel. Daarom moet technologie flexibel, schaalbaar en bovenal gebruikersvriendelijk ingezet worden. Ik adviseer in de ontwikkeling van ‘slimme’ oplossingen en duurzame technologie. Digitale platformen en websites in het systeem dat het beste bij jouw organisatie past.
OPTIMALISATIE
Loopt het bezoek of de conversie terug? Is het merk onvoldoende zichtbaar? Ik analyseer het probleem en definieer de oplossing. Dit doe ik aan de hand van statistieken, onderzoek met de doelgroep en usability testing. Vervolgens kan ik in heldere taal – aan een multidisciplinair team – uitleggen hoe we verder kunnen.
BEGELEIDING
Als Product Owner, Projectleider, Strateeg of Scrum Master help ik je graag om jouw project tot een succes te maken. Ik heb ruim 15 jaar ervaring met het begeleiden van uiteenlopende projecten. Gedreven vanuit marketing, business of technologie; ik zorg ervoor dat alle lijnen aan elkaar geknoopt worden.
ADVIES
Wil je een nieuwe website, app of portal ontwikkelen, maar weet je niet waar je moet beginnen? Of wil je de zichtbaarheid en herkenbaarheid van de organisatie verbeteren? Ik kan helpen om een plan op te stellen waarmee de doelstellingen behaald kunnen worden. Met elke vraag kun je bij mij terecht.
VAN A TOT Z, IK HELP JE GRAAG!
Simpel en krachtig – zowel in resultaat als in aanpak.
Ik geloof in een snel proces en samenwerken als partners.