VANUIT EEN
De mogelijkheden van design en technologie zijn grenzeloos, dus wat moet jij doen om jouw organisatie te laten bloeien, mensen te inspireren én verder te helpen?
STRATEGIE
Een sterk merk en de beste digitale ervaringen vloeien voort uit de juiste inzichten, een sterke visie en relevantie. Door intensief samen te werken en mijzelf te verdiepen in het DNA van de organisatie, behoeften van de doelgroep, producten en diensten én de markt, kan ik jullie helpen om succesvol te zijn in een continue veranderende digitale wereld.
De mogelijkheden van design en technologie zijn grenzeloos, dus de belangrijkste vraag is: wat moet je doen om jouw organisatie te laten groeien, mensen te inspireren én verder te helpen? Hier komt een ‘strategie’ bij kijken. Voordat er iets wordt ontworpen of gebouwd, help ik bij het definiëren van de juiste positionering en strategie. Vanuit de strategische fundering kan vervolgens het (creatieve) proces starten om de plannen te realiseren.
ELKE STRATEGIE IS UNIEK
De strategie is de koers die jouw organisatie bewandelt richting het punt dat jullie willen bereiken.
Hoe scherper die koers en hoe effectiever je daaraan bouwt, hoe korter het pad naar een sterk en relevant merk. Daarom vereist een goede strategie hele scherpe keuzes.
Ik geef sturing aan jullie organisatie door het terug te brengen tot de kern. Vanuit een heldere rationale bouwen we het merk vervolgens samen op; van identiteit tot communicatie en van strategie tot nieuwe website. Ik kan jullie in elke stap ondersteunen.
Het doel van strategie is de juiste plek claimen in het hoofd en het hart van mensen én deze mensen met het merk te verbinden.
Het is belangrijk voor elke organisatie, omdat het de essentiële basis vormt van álles dat je online en offline doet. Het maakt duidelijk waar je naartoe werkt en hoe alle onderdelen van je merk zich tot elkaar verhouden. Heb je een goede strategie, dan is het een stuk gemakkelijker om de invulling ervan te realiseren.
STRATEGIE
Ik geef vorm, inhoud en structuur aan de identiteit en ambities van jullie organisatie. Alles met één doel: de organisatie betekenisvol te laten zijn in het leven van mensen. Echte mensen, die we kennen en mee in gesprek gaan om erachter te komen wat hun behoeften zijn. Benieuwd hoe ik jullie daarbij kan helpen? Lees dan verder over Insights.
Mijn werk gaat uiteindelijk om conversie, maar is altijd in balans met de identiteit van het merk. Ik help organisaties van A tot Z: van positionering tot digitale strategie, van communicatie tot website én van content tot social media. Alles, tot in de puntjes.
/ Positionering
/ Brand
/ Digital
/ Technologie
/ Content
VAN A TOT Z, IK HELP JE GRAAG!
Simpel en krachtig – zowel in resultaat als in aanpak.
Ik geloof in een snel proces en samenwerken als partners.